Hallen & andra planer

Imorgon blir det lite omorganisering och pysslande i hallen. Vi ska försöka hitta en bra plats åt byrån vi köpte på IKEA igår. Den passade inte riktigt där jag hade tänkt ha den så nu får vi tänka om och pröva oss fram. Kul ändå att göra något nytt, trots att vi flyttat in för drygt 2 månader sedan är man ändå alltid sugen på att ändra något och framför allt köpa något! Jag vill bland annat ha en ny matta till vardagsrummet, känner mig inte riktigt nöjd med mattan vi har nu, tycker den blir så "platt" (det ska ju vara en "ryamatta") och så känns inte färgen så bra som jag trodde. Vi får helt enkelt hitta en annan plats åt den när den nya mattan är inhandlad, dvs mest troligt inte än då jag tror att jag vill ha en från IKEA.

Annars så väntar vi på våren/sommaren som tyvärr verkar vara långt borta. När den väl kommer väntar andra projekt, förhoppningsvis garage och "inredning" av gäststugan! Blir tyvärr inga bilder idag, men kanske när hallen är fixad. ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

väntar med spänning på resultatet, annars får jag

se när vi kommer dit. kram

2010-03-29 @ 20:43:43
Postat av: Emma

Ska lägga upp en bild när det inte är så mkt annat tjafs där. Vi har kvar det vi tog ner i en hög på golvet, och så ska vi försöka hitta en spegel att ha ovanför byrån för att täcka dom fula hålen. Synd bara att vi redan varit på IKEA... :/

2010-04-01 @ 17:35:18
URL: http://tingsholmen.blogg.se/
Postat av: Emma

VA!!??

2010-04-13 @ 19:54:11
URL: http://emmahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0